Крок 1. Отримання ключа від Perusall
Щоб підключити Perusall до Moodle, потрібно звернутися до техпідтримки сервісу Perusall, щоб отримати ключ користувача та секретний (відкритий) ключ. Надішліть електронний лист на адресу support@perusall.com зі своєї офіційної університетської електронної адреси, вказавши тему «Запит на ключ користувача та секретний (відкритий) ключ» («Key and Secret Request»). З метою перевірки безпеки та перевірки достовірності вашої приналежності до навчального закладу, надайте посилання на веб-сторінку навчального закладу, де вказано ваше ім’я, адресу електронної пошти та посаду/професію. Після отримання відповіді від техпідтримки Perusall, потрібно перейти до налаштування та конфігурації Зовнішнього засобу (External Tool) в Moodle.
Крок 2. Налаштування зовнішнього засобу (External Tool) в Moodle
У Moodle здійсніть наступні налаштування:
- Адміністрування сайту > Плагіни > Зовнішній інструмент > Керувати інструментами > налаштувати інструмент вручну
- Введіть «Perusall» у полі назви інструменту
- Введіть «https://app.perusall.com/lti/launch» у полі URL-адреси інструмента
- Введіть «Платформа соціального навчання Perusall» у полі опису інструменту (або іншу назву, щоб описати сервіс)
- Виберіть LTI 1.0/1.1 зі спадного меню «Версія LTI».
- Введіть ключ користувача та секретний (відкритий) ключ вашої установи (ці ключі надає техпідтримка perusall на ваш запит, про що описано в кроці 1).
- Виберіть «Показати як попередньо налаштований інструмент» під час додавання зовнішнього інструменту зі спадного меню використання конфігурації інструменту
- Виберіть «Нове вікно» зі спадного меню Контейнера запуску за замовчуванням
- У розділі «Конфіденційність» виберіть «Завжди» для кожного поля («Надати інструменту доступ до імені програми запуску», «Поділитися електронною поштою програми запуску з інструментом» і «Приймати оцінки від інструмента»).
- Поставте прапорець біля пункту Force SSL і збережіть.


Відео, яке демонструє процес налаштування:
Де знайти Perusall в електронному курсі Moodle (для викладачів)
- Увійдіть у свій курс Moodle> Натисніть Увімкнути редагування > +Додати діяльність або ресурс > Зовнішній інструмент
- Введіть Perusall (або щось інше) у полі «Назва діяльності» > виберіть Perusall у спадному меню попередньо налаштованого інструменту
- Натисніть «Оцінка» та встановіть максимальну оцінку відповідно до діапазону балів у вашому курсі Perusall
- Натисніть Зберегти та показати
- Натисніть «Відкрити» в новому вікні, щоб запустити Perusall. Студенти також використовуватимуть це посилання, щоб почати працювати з завданням в Perusall.

- При першому вході в Perusall буде запропоновано ознайомитися та прийняти Політики конфіденційності роботи з цим сервісом.
- Після цього потрібно ознайомитися із середовищем Perusall за допомогою туру користувача
- Далі потрібно здійснити одноразові налаштування нового курсу в середовищі Perusall (Perusall автоматично створює курс, який синхронізований з курсом в Moodle).
Як користуватися Perusall (для викладачів)
Середовище Perusall пропонує викладачеві і студентам інструменти для взаємодії в рамках курсу. Це можливість не тільки працювати з контентом, але і спілкуватися в чатах, користуватися форумами, отримувати сповіщення, робити свої нотатки, користуватися журналом оцінок.
Початок роботи в Perusall для викладача починається з того, що потрібно заповнити декілька обов’язкових полів, які стосуються курсу загалом, завантажити матеріал та створити завдання.
Крок 1. Створіть посилання на курс. Оскільки Perusall вже інтегрований в Moodle, то на цьому кроці студентам не потрібно реєструватися окремо в сервісі Perusall чи отримувати спеціальне посилання. Студенти будуть автоматично переходити в Perusall за поданим посиланням в електронному курсі і далі працювати спільно над матеріалам вже на сайті Perusall (автоматична авторизація та синхронізація).
Крок 2. Внесіть інформацію про про курс. Ці налаштування переважно робляться один раз і їх при потребі можна змінити. Потрібно вказати дату початку курсу (Course start date) та дату завершення курсу (Course end date). Виберіть аналітику для оцінювання (Analytics). Оберіть спосіб, за яким буде здійснюватися оцінювання роботи студентів у цьому середовищі. Вкажіть кількість студентів курсу та бажану кількість студентів для поділу на групи.

Крок 3. Додайте матеріали курсу, над якими мають працювати студенти, у розділі Library. Можна вибрати підручник із каталогу Perusall, завантажити файл зі свого комп’ютера, зробити знімок веб-сторінки чи додати відео.
